03 maj 2011

Det händer grejer

IMAG0453
I går åkte jag till jobbet då såg allt ut som vanligt och idag när jag kommer hem har pappa och Magnus byggt 2 sovrum. Otroligt vad fort det gick! Nu spacklas det för fullt. I helgen målar vi och handlar på IKEA. Så himla skönt när vi alla får en dörr att stänga om oss! Superlyxigt tycker jag som inte haft det på 4 år.

MELDAL Dagbädd stomme svartbrun Längd: 208 cm Bredd: 95 cm Höjd: 96 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm
Vi får nog en dagbädd över (tar för stor plats) Någon som är i behov av en, finns att hämta hemma hos oss.

3 kommentarer:

Maribella sa...

Vad roligt att det blir bra och går så fort!
Önskar väldigt mycket att jag hade plats för en dagbädd - men tyvärr...!

Lill-Åsa sa...

Underbart! Jag tycker det är en stor lyx att äntligen ha ett sovrum efter 12 år i vardagsrummet :). Vad snabba de är på att bygga. Ska bli kul att se resultatet.

mammaxtre sa...

En dörr är du sannerligen värd. Vilket team de är maken och far din.

Marcus har stl 45,5,tack ändå :-)