30 maj 2011

Dio

När Axel övningskörde till sin pappa svängde vi förbi Peter och Maribel för att beundra underverket Dio som inte visade sig vara så värst fotogeniq

IMAG0545

                                       Han älskar skosnören!IMAG0546

Här leker han med Peters skosnören, Axels knöt han upp massor av gånger!IMAG0547

       Liten och knubbig men har tydligen redan förlorat en del babyhullIMAG0548

Han har sett till att det kommit upp grindar i trappor och stängsel på tomten, ett eget liten “hus” har husse Peter också hunnit snickra.IMAG0549 

              Sammanfattningsvis: Otroligt söt men enormt tidskrävande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snabb som en iller är han, och det får man vara med kameran också....!
Glömde helt bort att du kunde ha tagit pulver med dej igår!
Kram Maribel

Lotta sa...

Söt men krävande, så är det ju med valpar :-)

Ni var inne på spåret att köpa hund, det vill jag nog minnas. Min svärmor fick en hund i födelsedagspresent häromdagen. Den föds först i september och hon vill ha den från start så hon vill fostra den själv. Så jag kommer att få min dos av valp :-)

Ha det bäst mina fina vän.

Lill-Åsa sa...

Oj så söt!