09 maj 2011

Jag hann….

…med alla måsten innan semestern! Attestera alla löner, ha alla lönesamtal, ha mitt heldagsmöte (men smet undan middagen) handla present, laga glasögon och gud vet allt. Phu. Jag är grym på att planera ;o)

Ok, riktigt allt kanske jag inte hann med. Det här är inte allt men lite av det som blev över när vi gjort nya rum till tjejerna och vi har således haft garderobsrockad i hela huset:

IMAG0458

En hel del fina dyra märkeskläder och en del skräp. Måste rensa innan jag ger resten till Myrorna. Men det spar jag tills vi kommer hem.

Har gjort lite förberedelser innan vår avfärd:

IMAG0459

Varje blomma har fått en liten lapp. Gissar att fina Axel som är så himla bra på massa grejer (men just inte blommor vad jag vet, han har ju aldrig provat) måste ges en chans att få alla blommor att överleva. Axel är inte rädd att sova ensam (som mamman) kommer antagligen att bo här mestadels trots att han har nära till pappan. Bra för oss som vill ha en hustomte som ser över våra domäner (och familjen ekorre!)

I kväll kalasar vi med jordgubbar, glass och maränger för Malin som fyller 12 år i morgon och i morgon åker jag och maken på 14 dagars Thaimout för att fira hans 40 årsdag och just bara: Beacouse we worth it!

4 kommentarer:

Proppen sa...

Ha så himla mysigt och hälsa Magnus Grattis när dagen kommer =). Sophia

Lotta sa...

Duktiga fina du. Du är en baddare på att hinna med du. Jag vill också :-)

Ha det riktigt bra nu och njut bara njut. Av Thailand och av varandra. Hälsa maken så gott.

Kramkram

Lill-Åsa sa...

Bra jobbat. Njut nu av semestern och Thailand!

Gun sa...

Kram till er båda/alla