06 maj 2011

Att inte hinna allt man vill

Det är mycket nu som Sauk sa i “vaddetnuvarförettprogram”. Ska man ha två veckors semester och inte har någon som kan göra ens jobb då är det mycket som skall klämmas in innan man kan åka. Lägg därtill att man har gjort 2 sovrum av ett där hemma så fattar ni. Inte för att det är jag som snickrar men det blir STÖKIGT när det snickras här hemma. Skönt med fredag, var på stan och gjorde ett måste och ett frivilligt innan ICA och tacomiddagen här hemma (det frivilliga var att jag kom på att jag ska till ett varmt land på tisdag och har inte så mycket kläder lämpat för detta väder så jag var bara tvungen att handla en par tunnare linnebyxor samt en kjol)

En dag kvar att jobba innan vi åker. Denna dagen är ett heldagsmöte inklusive middag ute på kvällen, hur jag nu tänkte när jag klämde in det?

Ha en underbar fredagskväll kära läsare. Äntligen kom solen tillbaks :o)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad skönt att åka iväg. Jag hinner inte hälften av allt jag vill och måste. Urtrist!

Kram

Lill-Åsa sa...

Men jag har det ganska lugnt just nu. Jag skulle kunna ta hand om stöket för ditt jobb klarar jag nog inte av. Stök är jag bra på.