11 maj 2010

€spania here we come

I morgon bitti 06.00 är det meningen att vi lyfter för min första resa till Andalusien. Har varit i Katalonien, Alicante och på Balearerna innan.

Man måste gå upp okristligt tidigt för att vara på Arlanda i tid för att hinna allt man ska men vad gör väl det när man ska på SEMESTER! Troligen finns inget bredband i vår lägenhet så ingen dator tas med. Det är nog bra för jag är ju annars lite manisk i att vara uppkopplad jämt. Foton och inlägg kommer således på söndag eller möjligen måndag. Ha en bra och skön långhelg alla läsare!

2 kommentarer:

Maribella sa...

Vart i Andalusien?
Malaga? Är det där ni bor?
Det var ju i det området min käre far bodde!
Ha det så skönt! Ät tapas och drick sangria!
Kram

Lotta sa...

Vännen, ha det riktigt skönt nu. Jag längtar till Arlanda. Längtar efter känslan av att vara på väg. Snart är det min tur.

Njut nu!