09 maj 2010

Jag är rik

på vänner! I går kom en av mina allra äldsta vänner på middag (inte i mannår på jorden utan en av de jag känt längst) Som bonus hade hon med sig Matilda som jag ju känns sedan hon kom till världen.P5080286 Kamilla hade stygn som skulle plockas från en riktigt ordentlig olycka med förskäraren. En fingret var nemas problemas men när jag lyfte på steristrippen på de andra följde liksom halva fingret med såg det ut som. Snabbt tillbaks med plåstret och hänvisade vidare till annan vårdnivå.

P5080287 Lukas kom också, dock inte söta flickvännen Isabell som var på jobbfest.

 P5080285Matilda är både lika vacker och trevlig som sin mamma, hon är mellan mina äldsta barn i födelseår men det skiljer 5 månader mellan henne och Lukas. 

I dag har vi varit på promenad, gick förbi Mia och Göran och drack kaffe. I kväll skall vi äta resterna av de havskräftor och rökta räkor som vi kvar, tvättar gör vi också inför vår Spanienresa. Snälla Eyjafjallajökull kan du inte coola ner dig lite åtminstone tills vi kommit ner, när vi väl är där kan du spy ut lite aska så vi får förlängt semester :)

1 kommentar:

Maribella sa...

Vad härligt att sticka iväg till varmare land!
Hur länge blir ni borta?
Och, vad hade hänt med Kamillas finger...hade de glömt att suturera?
Kram kram