25 maj 2010

Löningsdag

Inte för det betyder så värts mycket. Pengarna åker mer in och ut på kontot. Man är lite rik tills det att lånen, räkningarna och ICA kortets dras i alla fall :o)

I morse körde jag mannen till jobbet (hans bil är ju trasig) När jag lämnat honom tog jag gamla vägen (hans jobb ligger utmed den typ) Det tog 1,5 timme. Så irriterande. Var kvar rätt sent då vi hade besök som jag ville säga hejdå till. Således även hemma sent.

Är det här livet det? Full fart i ekorrhjulet, å andra sidan annars skulle man ju inte ens få en vändande lön :o)

I kväll ser jag The Good wife och sover förhoppningsvis tidigt.

1 kommentar:

Lotta sa...

Åk kommunalt. Att åka bil för dig verkar vara slöseri med tid.

Ekorrhjulet har jag lämnat för en stund. Vi är framme och grabbarna ligger till sängs. Melker har feber, trist som sjutton. Havsutsikt från balkongen. Lämnat ekorrhjulet som sagt, Jippi!