28 maj 2010

Lättfotad

Är jag inte. Vare sig på det ena eller andra sättet. På det ena sättet skulle ju vara bra, så som mannen på bilden nedan. Jag är med som en klumpenduns. Men va fan, det gick bättre än jag trodde. I ärlighetens namn sprang (joggade är kanske mer rätt ord men det låter ju för töntigt!) jag och gick om vartannat men någonstans ska man ju börja :o)

Taco middag med alla barn minus Oskar + Isabell. Sen sjöng vi alla med i Så ska det låta, nu ser jag och Johanna Titanic. Magnus är på jobbfest, Malin sover, Lucke och Isabell har åkt och Axel är ute med en kompis.

Ha en bra fredagskväll och natt!

2 kommentarer:

Maribella sa...

Bra jobbat!
Ska vi kanske ha ett gemensamt mål att träna inför (förutom beach 2011!!)? Typ vårruset nästa år?
Kram

Lotta sa...

Fasiken vad bra gjort!