11 maj 2010

Mitt fönster

Bild0026

Det här fönstret är precis bredvid min säng. Jag vaknar och ser årstidernas växlingar på trädet och himmelens färger. Som ni ser har vi inga gardiner, det har vi inte i något fönster för jag vill ha in allt ljus man kan få. “Tanterna” på jobbet ser chockade ut när jag säger att hemma hos oss har vi varken gardiner eller mattor (vi har oljad ek och golvvärme, varför skulle man lägga en matta på det?) Lättstädat och ljust, så vill jag ha det!

I dag sol ute och fredagskänsla för mig. Alla flygplatser i Europa verkar vara öppna, må de vara så ett dygn till (vi landar denna tid i morgon) sen kan dom få stänga i ett par veckor :o)

2 kommentarer:

Åsa E R sa...

Om vi inte hörs innan ni åker passar jag på att önska er en toppenresa och att askmolnet håller sig borta

Lotta sa...

Trevlig resa vännen. Glömde säga deta till Magnus när jag gick hem för dagen, så min önskan gäller såklart även honom.

Flygplatsen får gärna hålla öppen om 13 dagar för då är det min tur att åka till Malaga.

Kramkram