06 maj 2010

Det är mycket nu

Som Sauk sa. I går platschefsmöte heldag med inkluderande middag, hemma 23.55. Nu på väg till Kristinehamn på utbildningsdag och kommer hem till Syd i kväll 22.36.

Bild0019

Bilden från restaurang Mykonos vid St Eriksplan. En mycket bra Grek-restaurang. Jag åt någon himmelskt god rätt med scampi i någon fetasås.

Bild0017Nästan bredvid restaurangen låg denna verkstad, ishockeyreparatören. Bilden är otydlig med skridskorna är från 60 talet typ. Där stod även en slalompjäxa som sett sina bästa dagar. Man undrar hur i fanken de får i hop till lokalhyran som man gissar inte är så låg mitt i stan?Bild0021

Nu måste jag slänga mig i bilen så jag hinner med tåget. Solong!

1 kommentar:

Maribella sa...

Mums så gott det ser ut!
Hoppas du får en bra och mindre stressig helg!
Kram från mej som också kommer att "ekorrjobba" må-fre i framtiden!