23 maj 2010

Tjejerna och jag

Ni som följer min blogg vet att när jag gifte mig för snart 2 år sedan kidnappades jag till Krakow på möhippa. Vi hade så fruktansvärt kul så nu åker vi hela stora gänget och jag en gång på hösten för att fira min bröllopsdag :o) Förra året var vi ju vid Comosjön (Domaso) nära Milano.

Åsorna är såklart reselaiters. I dag kom förslagen inför höstens tripp att rösta på (temat är B):

Barcelona

clip_image002

Brighton
clip_image004

Berlin
clip_image006

Brooklyn

clip_image008

Kreativa förslag på B-orter…

Bublin

clip_image010

Balta

clip_image012

Balencia (som vi tror att det uttalas på spanska)
clip_image002[1]

Brag

clip_image014

Bom

clip_image016

Baris
clip_image018

Priser och flygtider och lägenhetsförslag är med och priserna ligger mellan 1170:- (Berlin) och 5580:- (Brooklyn)

Jag röstar på Balencia och Berlin men viker mig förstås för ett majoritetsbeslut :o)

Nu vankas det middag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv hoppas jag fortfarande på sällskap till Portugal med hopp om att jag blivit hurtbulle före dess:o)