16 oktober 2009

TGIF (igen!)

I går när jag hjälpte Oskar att städa ur sin gamla lägenhet fick jag med mig pantflaskor så det räckte till denna bukett. Jag älskar att ha färska blommor på bordet, allra bäst en fredag.Bild0422 Otroliga bilköer på väg hem från jobbet, körde av motorvägen i Rönninge för jag tänkte smita gamla E1:an hem. Tvärstopp, åkte åt andra hållet och åkte alltså via Tumba och Vårsta hem. Omväg så det heter duga men jag tror att jag tjänade tid.

Just hemkommen från Scaniarinken där Axel har varit och kört allmänhetens åkning, gymmat och sen tränat vanliga träningen. Bra jobbat!

Just nu är jag själaglad över en sak, men det berättar jag mer om om några dagar! Nu ser jag slutet på Idol och dricker ett glas rött.

                                    

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag är glad att du är glad, oavsett orsak.

Trevlig helg och tack för tidningarna :-))