02 oktober 2009

Favorit i repris

Denna låt har verkligen fastnat i min skalle! Like it a lot.

En vanlig dag på jobbet. Varannan fredag har vi ju samrådsmöte med det fack som de flesta medarbetare hör till. Dumt för jag blir alltid arg. Man kan ju tro (i sin enfald) att facket skall tillsammans med arbetsgivaren jobba för en bättre arbetsplats men det har jag tappat tron på. Grrr.

Hemma väntade mannen. Barnen var ridning, hockey och hos en kompis. Vi fick vara ensamma och jag som hade en begynnande huvudvärk fick underbar nack/axel och rygg massage innan Tacomiddagen.

Nu ser Magnus och Axel på NHL hockey. Malin och Johanna på idol och jag fastnade visst framför datorn. Helt plötsligt ramade det in massor av riktigt gamla barndomsvänner på facebook. Från Åsmansbo åren där jag växte upp. Fantastiskt roligt! Med Anders Vestin har jag mailat ggr flera i kväll!

Inga kommentarer: