21 oktober 2009

Borta bra men hemma bäst

Vaknade på Park hotell i Kristinehamn efter en natt då jag vaknat typ 9 gånger (men jag somnade ju om 8 av dom!) Körde samma möten som vi gjort på M-kontoren. Bra diskussioner må jag säga och Emma är verkligen rätt person på rätt position i företaget. Hemma runt 17, körde ganska fort för Emma skulle med tåget från Södertälje till Arlanda och sen vidare med flyg till Kallax och sen bil till Kalix. Hu, vad trött hon skall vara när hon kommer hem. Satte trippmätaren på 0 när vi for och den stod på 99 mil och 8 km när jag kom hem.

Bild0427

Väl hemma hade barnafadern kört Axel på träning. Magnus har åkt till Göteborg och Malin och Johanna var hemma. Då Lukas och Isabell skulle göra oss den äran att komma på middag vill jag inte laga blodpudding som min veckomeny sa då Lukas inte äter det och Isabell kör GI så vi gjorde ett omkast i matsedeln och lagade i stället pasta med currykyckling och denna stora vackra sallad. Johanna är det som skall ha berömmet för den då hon lagt upp den så otroligt vackert/aptitligt. Innehåll: Blandsallad, avokado, champinjoner, gurka, tomat, chevré, parmaskinka. Så himla gott! Jag hade köpt jordgubbar till efterätt men Isabell hade med sig bullar och negerbollar från konditori. Kalas måste man säga att det vart. Dels med god mat och efterrätter men också för det trevliga sällskapets skull.

Nu är jag så trött så trött och sängen ropar på mig. Ha en god natt och kanske vi hörs i morgon!?

1 kommentar:

Maribella sa...

Wow, vilken fantastisk sallad!
Duktigt gjort!

Ses vi kanske på hockeyn på lördag?

Kram