20 oktober 2009

Mönsterås-Motala-Kristinehamn

På en enda dag!

Startade med arbete i Mönsterås 07.30. Klockan 09.55 lämnade vi orten för en resa mot Motala. Väl där gjorde vi det vi skulle 13.15 till 16 då vi lämnade den staden för vidare färd mot Kristinehamn. Jag och Emma pratar inte bara bra vi har lika bra lokalsinne också! Irrade oss fram till Park hotell och gav oss ut att äta. Här väljer Emma från menyn på restaurangen vi slutligen hittade till (det kryllar inte av mathak här)

Bild0426

I morgon gör vi samma sak här 2 gånger (Kristinehamn är större än M kontoren) Sen åker vi hem. Längtar fast Magnus är  i Göteborg och vi får inte ses förens på torsdag :o(

Axel har haft match i Katrineholm med 95:orna och vann med 1-11! Pratat med Oskar som verkar trivas i nya lägenheten och skulle kolla på fotboll med Hannes och Johannes i kväll. Lukas har jag inte pratat med men dock redan köpt en julklapp åt (Lukas, du vill väl ha en träkanna som det står Mönsterås på? ;o))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, ska bara Lukas få en träkanna och ingen annan? Saknar- och längtar efter dig med mitt hjärta... Puss //Din Man

Lotta sa...

Har Magnus tråkigt där hemma utan dig måne. Han lämnar kommentar hos dig, och även hos mig :-))

Klart Lukas ska ha en träkanna, som han har längtat...

Kramkram

Anonym sa...

Så rart. Eftersom jag inte har något lokalsinne alls fick jag en gåva av min vän för ett par veckor sedan. En GPS! Vilken underbar uppfinning. Hon talar så rart till mig. Inte skäller hon för att jag har foten på kopplingen heller!! Och kör jag ändå fel så påminner hon mig i samma ljuva ton, Siipa Lisa har Lennart döpt henne till. Tacka Gud för Siirpa Lisa säger jag!! Kram mamma