19 oktober 2009

Mönsterås

http://www.swehockey.se/Startsidesnyheter/2009/Oktober-2009/JuniorkronornaTeam-20s-tva-trupper-uttagna/

Klicka på Sveriges trupp så förstår ni varför jag var så glad och stolt i fredags :)

Nu är vi framme i Mönsterås och har just haft möte. Jag och Emma är det som är på turné. Trevligt med sällskap i bilen, vi är bra på att prata både jag och Emma.Bild0425På bilden ser ni Emma och Platschefen på Mönsteråskontoret Ann-Sofi. För er som aldrig varit här kan jag tipsa att svänga förbi om ni ska till Kalmar, Öland eller så, en otroligt gullig liten köping.

I kväll jobbar vi och skall försöka hinna med en promenad och jag skall i alla fall försöka lägga mig i god tid. Tror att sova är bra för huvudvärken (dom kommande)

Hörs i morgon, då från Motala!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Lukas och en stolt mor.
Agneta

Lotta sa...

Magnus berättade den otroligt glda nyheten för mig idag. Kul kul!

Anonym sa...

Stort Grattis Lucke och resten av den stolta familjen. Så himla roligt!!
Kram / Eva

Åsa E R sa...

Åh vad roligt! Hälsa och gratta!

Kram

Lill-Åsa sa...

Åh vad roligt för Lukas! Jag vill också åka till Canada. Vill han inte ha med sig moster måntro?! :)

Jag tror sömn är utmärkt för huvudvärk.

Maribella sa...

Shit, har någon informerat killen om att INTE lämna ev medaljer till sin mamma...vet att de lätt kan smälta och försvinna då!

Tusan vad kul för honom och er!

Kram