18 oktober 2009

Städkärring


Vakande 04,10 och migränen var åter. 50 mg Imigran och en timme gjorde susen. Gick upp 07,45 ensam uppe i huset. Jag älskar verkligen att få vara ensam en stund innan huset vaknar.

I dag har vi gjort höst i trädgården. plockat undan torkvinda, möbler och annat somrigt. Efter det gjorde jag och Oskar klart på Sveagatan. Ugnen, lister, element, fönster och frys stod på agendan. Väl klar där kan jag konstatera att mina naglar är inte i lika gott skick som dom var efter semestern :o(

Nu skall vi se på Nyckeln till frihet. En gammal film som inte sett men läst att det skall vara en sådan man måste se innan man dör.

I morgon åker jag på turné: Mönsterås på måndag, Motala på tisdag och Kristinehamn på onsdag väntar på att besökas. Men vi hörs ju ändå?!

1 kommentar:

Lotta sa...

Vilken tur att vi kan följas åt via cyberrymden :-))

Filmen har jag sett, den är riktigt bra.

Kramkram