15 oktober 2009

Bra och dåligt med min dag:

Dåligt:
1. Jag hade ett bautastort hål på baksidan av strumpbyxorna på låret i flera timmar och ingen sa något (hade klänning)

2. SSK ser ut att förlora i Jönköping

3. Mormor har varit på akuten och vänt, ingen allvarligt men ändå.

4. Att jag blivit varse om att jag inte lärt mina barn hur man grundstädar dvs inte bara plockar undan och dammsuger utan skurar badkar i och under, kylskåp, kakel etc.

5. Att jag är tjock :o(


Bra:
1. Jag har umgåtts med både Axel och Oskar en hel del (vi har tillsammans städat Oskars gamla lägenhet)

2. Att jag vaccinerat mig (fast nu är jag är attans så öm i armen)

3. Fredrik och Linda har varit här.

4. I morgon är det fredag!

5. Att jag ändå inte gick upp i vikt under Italienresan :o)

Hej hopp från en kvällstrött Marie

3 kommentarer:

Lotta sa...

Kankse är det så att de kan städa när mamsen inte är med. Kanske väljer de att slarva för att mamsen är där och tar över när hon ska visa hur man gör?

Melker tror jag kommer att bli bra på att städa, finns hopp.

Lotta sa...

Jag hatar att jag inte redigerar innan jag skickar iväg en kommentar. Skärpning skärpning utlovas..
Kramkram

Maribella sa...

Tycker nog att plussen ändå övervägde!
Hur käns armen idag....
Kram och ha en skön fredagskväll!

Vi kanske ses på hockeyn imorgon?