07 oktober 2009

Föräldramöte hockey

Var det dags för idag. Ganska bra och informativt må jag säga. Jag vill också här understryka hur imponerad jag är över de föräldrar som engagerar sig som lagledare, materialare etc. Tar ju hur mycket tid som helst!

Jag har också träffat alla mina barn idag (och Isabell) Sånt gör en mamma glad.

Har ingen aktuell bild för dagen men dessa bilder tog vi förra hösten för att lära vår nya kamera. Taget samma tillfällen men med olika inställningar på kameran.

PB220145

PB220146När jag ser på bilderna inser jag fult det är med högtalare!

I morgon jobb, hem och till Skavsta. Vi sover på (lågpris) hotell där eftersom vi flyger så tidigt på fredag morgon. På så vis får vi en kväll till med tjejsnack och flams :o)  Sånt gillar vi!

3 kommentarer:

Maribella sa...

Ha det så jättebra!!
Kram från mej!

Lotta sa...

Låter trevligt med en kväll innehållandes tjejsnack. Ha det riktigt kul nu vännen!

Anonym sa...

Det är inte mindre roligt att träffa sina "gamla" :-)barn. Bara så ni vet! Ha det nu så jättemysigt i helgen allihop.Skulle så gärna velat vara med även i år.
Kramar till er alla från mamma Karin