23 oktober 2009

Fredagsmys och tur!

Bild0428När vi kom hem efter jobbet hade jag ett tjockt vadderat kuvert från tidningen mama i brevlådan. Jag har vunnit en utlottning! Får nästan skuldkänslor då vinsten kanske skulle ha gått till någon som läser tidningen och som hel-ammar 2 små barn barn i koltåldern, har ett skolbarn med ADHD samt behöver förbättra sitt sexliv. Jag är ju förvisso mamma 3 gånger men det står sällan om 21 åringar som dricker för många öl och försover sig i dessa tidningar så jag anar att inte jag är målgruppen.  Jag och Lotta brukar ju byta tidningar med varandra. Hon får mina Tara och Amelia och vad det för tillfället kan vara för tidning som haft ett bra erbjudande om fin gåva och 2 nummer för 49:-. Jag får hennes mama, Hus & Hem och lite annat. I denna tidning som jag ganska snabbt brukar bläddra igenom såg jag att man kunde vinna grejer från Clarins och via deras hemsida fyllde jag i min adress och se vad som händer. Kul! Det läckra hårbandet skall jag ha när jag leker hemma SPA. Magnus ligger i badet nu men han har ju inget hår som faller ner i pannan direkt så han lär inte behöva låna det. Bild0429

En liten belöning efter en vecka med många timmar i jobbets tecken. När mannen har badat och jag bloggat skall vi laga rött kött, potatisklyftor, gorgonzolasås samt sallad. Sen ska vi visst gå till centrum för mannen glömde handla snus (trick tror jag, han vill ha mig på promenad så att jag inte somnar i soffan)

Trevlig helg på er kära läsare!

1 kommentar:

Lotta sa...

Grattis till vinsten, det var inte daligt. Jar har det sa bra attd et inte ar klokt!
Kramkram