12 oktober 2009

Resan

Vi hade verkligen en dator med oss till Italien men tyvärr stängde Sonia (hyresvärdinnan) av internet när hon åkte. När vi kom hade vi full mottagning ända tills på kvällen, sen fanns inte tillstymmelse till nät.

                          Utsikten från vårt köksrumsfönsterBild0399 Lilla Domaso där vi bodde var inte stort. Men vi kände oss tämligen rätt exklusiva och alla verkade veta att vi var de 8 svenska kvinnorna som hyrt av Sonias. Billigt var det också! Det var det inte i. . . . . Bild0402         ... Milano, som tillbringade lördagen i, dyrt men ack så vackert!

Bild0394                               Julskyltning i all sin praktBild0398               Ulla i den fina, gamla gallerian (vars namn jag tappat)Bild0396Min lillasyster och hennes fru när vi i går gick på långpromenad till grannbyn Gravedona, där åt jag den godaste glassen jag någonsin ätit!Bild0409 Min storasyster Gun och Kamilla i går kväll på en helt underbar restaurang, jättenära vår lägenhet.

Bild0421

Anna njuter av en cappuccino i solen. 23 grader varmt och sol hade vi i går. Hällregn när vi kom och växlande sol/moln på lördagen. Inte så tokigt!Bild0406

Eva och Ulla. Om ni tycker bilderna är sådär, kommer en ursäkt. Jag tog med kameran men kollade inte batteriet som var hel dött! Alla kort är tagna med mobilen.Bild0420

Tack alla underbara vänner och systrar/svägerska för 4 fantastiska dagar. Jag ser redan fram mot nästa år!

1 kommentar:

Lotta sa...

Välkommen hem vännen!