22 oktober 2009

Kom liljor och akvileja, kom rosor och salivia! ...

Efter att både jag och mannen jag bor i hop med varit på resande fot hela veckan så träffades vi äntligen i dag (därav den vackra bilden på min brudbukett) Nu är det ju vare sig liljor eller akvileja (vad nu det är för blomma) i den men riktigt snygg är den!

SG1L2243

Hem och körde Axel på träning och sen hem till städet. Nu är här rent och fint, middagen är avklarat samt att jag lyckats installera den där dosan som min bank skickat till mig. Bättre än det andra sättet tror jag. Nu väntar Vänner (30 minuters skratt) samt dusch med hårtvätt.

PS SSK möter DIF borta och leder i skrivande stund med 0-1. HEJA Sportklubben! DS

1 kommentar:

Lotta sa...

Otroligt vacker bild. Halsa maken sa gott

kram fran en van som har ont i fotterna