24 oktober 2009

Alla vi som älskar

SSK, är jätteglada i dag. Vi slog Frölunda och klättrade från plats 10 till 7!

Jag och mannen som egentligen skulle till Hägerstensåsen för att fira Pontus 14 årsdag bangade på det och gick i stället till templet med Isabell och fick se en underhållande hockeymatch och vårt lag vinna med 4-2.

Bild0431Humöret på topp när vi stötte på Peter och Maribel efter matchen och gick och tog en öl på Crocs in tillsammans (Peter brukar blunda på kort)

Bild0433

Efter den ölen tog vi bussen hem och just nu ser vi på I mördaren spår och äter goda ostar. Tallegio är för övrigt min allra godaste ost just nu, influerad av min Italienresa där jag åt den godaste Tallegion ever! I mördaren spår är min allra bästa TV-serie någonsin. Ni har väl alla sett Jane Tennison lösa hemska mord? I kväll är det mordet på Della Mornay.

Ha en bra lördagkväll alla!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Kul med vinst. Marcus salde 50/50 lotter. Det hade jag ocksa gjort om jag varit hemma :-)
Kram till dig fran mig.

Maribella sa...

Tur ni inte följde med till Minako!
Skit service, men jag har varit där tidigare och då var det helt OK.
Ha en bra söndag!