30 april 2011

21 års och hejdå kalas

Lukas kom hem från Thailand i går morse och har passat på att fylla 21 år när han var borta. Detta och det att han flyttar till Luleå på måndag gjorde att jag improviserade ihop ett litet kalas. Bröder, flickvänner, barnafadern med fru och barn kom hem till mig (jag skriver mig för min äkta hälft är i Berlin med grabbgänget denna helg) Jag kan så himla mycket grejer men inte grilla (eller klippa gräs) Oskar var snäll och agerade grillmästare.
Maribel 40 år 076
                           Oskar med sin fina Nina och Axel
Maribel 40 år 099
                                 Oskar, min förstfödda him self
Maribel 40 år 077
                 Födelsedagsbarnet med sin pappa och Eva
Maribel 40 år 081
                                        Eva och Adam
Maribel 40 år 097
       Isabell som aldrig vill vara med på kort och hennes mamma Helen
Maribel 40 år 084
Av oss fick han en ny gitarr. Hur många behöver man? Alla mina tre söner är gitarrister och har alla fler gitarrer än en.
Maribel 40 år 106
                               Om 2 dagar flyttar han 100 mil :ó(
Maribel 40 år 116
Coola killen, om han får säga det själv!
                     Avslutar med avdelningen för fåniga leenden Maribel 40 år 082 Maribel 40 år 098
I kväll kommer Helen över och vi ska äta räkor och dricka bubbel, tjejigt värre.
Trevlig Valborgsmässoafton på er, grattis Kungen och tänk att i morgon är det MAJ, tjoho!

1 kommentar:

Lotta sa...

Finaste Marie, ha en trevlig kväll. Så fin familj du har. Mycket att vara stolt över.

Kram