08 april 2011

Pepptalk

Fick denna av Lasse på jobbet inför kvällens match. Hoppas att Popovic, Nygårds eller vem som nu håller i kvällen peptalk gör det lika bra som Al Pacino gör och att dom vinner. Jag kommer inte ens att våga kolla. När allt är klart ska jag titta på http://stats.swehockey.se/

Mannen på grabbevent i kväll. Barnen hos sina andra föräldrar. Jag är således ensam hemma. Ämnar äta räkor, dricka vitt vin och njuta av ensamheten. Den självvalda. Kanske ta mig ett bad där jag kan sjunga högt.

3 kommentarer:

Åsorna sa...

Vi håller alla tummar för SSK!

Vad mysigt det låter med egentid och räkor. Njut!

Kram från Åsorna som sitter och pimplar för tillfället (klockan är ju trots allt 22.20)

Kram

Lotta sa...

Vi får hålla alla tummarna. Jag som inte har en son i laget som spelar ikväll ska nog se på matchen :-)

Vad härligt att var ensamen hemma :-)

Tack för tidningarna. Du får ett gäng på måndag :-)

SSK- fan sa...

Nog för att jag vet att hockey är en lagsport, men kolla på Södertäljes forum och se hur omtyckt din son är av fansen, det kanske känns som en liten tröst i eländet. Ha det bra och vi resten kan bara hålla tummarna för att "Kilas" är kvar nästa säsong och om så inte är fallet så får man önska han lycka till ändå! :-)