17 april 2011

Som man längtat

Efter denna vår. Det kändes som om den inte riktigt verkligen skulle våga komma och ta över Kung Bore. Det gjorde den. Vi har varit på Getryggen och rivit staket, gjutit för nytt staket och rensat rabatter. Väl hemma har vi haft 14 års kalas för Johanna med släkten, varit på Bauhaus och kollat på en Separett samt grillat. Övningskört med Axel till Nykvarn har jag också gjort.

Inget långt inlägg men jag prioriterar idag annat. Måste ändå få säga att jag längtar så HEMSKT mycket till påsken. Inte för att “fira” Jesu död utan för att få vara ledig  4 dagar!

PS Stack mig ordentligt på en rostagg i dag, värker som fa* i tummen. Vad kan det vara jämfört med en stor spik mitt i handflatan? DS

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men så mycket du hunnit med. Vad härligt!

Kramkram

Lill-Åsa sa...

Ja, snart är det påsk!!!