04 april 2011

Vårtecken!

                                      I dag har jag sett massor!

Maries HTC 147En liten tussilago, fotad under min och Johannas 9 km långa kvällspromenad!

Maries HTC 148                     Fallande isblock under Kickis och min lunchpromenad

Maries HTC 150       Blå, blå himmel nära mitt arbete som varit och är en stor byggarbetsplats

Maries HTC 151                           Träffade söta Maria Nyckelpiga på väg till tåget!

I övrigt har jag jobbat, mannen åkt till Helsingborg och jag har varit hos tandis.

                                                  En bra måndag!

PS Vare sig karies eller tandlossning hade jag, några små tandstenar och en ilande tandhals får man vara rätt så  nöjd med :o) DS

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men det var ingen dålig promenad.

Nu ska jag åka och hämta Marcus på Råsunda. Derby ikväll och jag vågar inte låta honom åka t-bana :-)

Kramkram

Lill-Åsa sa...

Äntligen lite vår! Är det inte lite tidigt för tussilagon? Skönt att det gick bra hos tandläkaren.

Kram kram