05 april 2011

Korallröd hund

Dagen har tillbringats i Värmland. På vägen dit, på tåget träffade jag en kär gammal vän. Oj, så mycket vi hade att prata om jag och Irene.
Efter att ha arbetat klart i Kristinehamn hann vi hänga på stan 30 minuter. Sprang på denna i mitt tycke söta blus. Jag som bara har svarta och vita kläder, chockar ibland och köper något blått och ibland klarrött har aldrig ägt något korallrött (jag är ännu osäker på vad det är för färg riktigt, är koraller verkligen röda/rosa?) Men butiksbiträdet verkade veta vad hon pratade om.
Hemma har jag och tjejerna sett på något hundprogram på TV 1. Nu väcktes tankarna på att skaffa hund till liv igen....



3 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Ja, skaffa en korallröd hund. Ni kommer garanterat sticka ut. Annars är ju svart labrador också ganska fint :)

Mamma sa...

Men visst är det ett underbart program om hundar. Såg förra veckan också. Så underbara hundar. Och blusen ser verkligen korall ut.
Kram

Maribella sa...

Så snygg, och modern! Korall är väl typ sommarens hetaste färg?!?
Ikväll gäller det - ska du dit?

Kram och tack för mailandet idag!