27 april 2011

Kaos

Jag tror det blir värre med åren mitt ordningssinne. Ni som varit hemma oss vet att de veckor Johanna och Malin här delar de rum, mannen jag sover i ett stort allrum (3,80 m till tak) Mannen åker till Berlin med grabbgänget i morgon och när han kommer hem på söndag kommer min pappa hit för att bygga 2 sovrum av vårt allrum så flickorna får varsina rum. Vi har idag flyttat sängar, burit nattygsbord och fåtöljer. Allt står nu ett rum och allrummet är så gott som tömt. Övervåningen är ett enda stort KAOS! Hur skall jag stå ut med detta i typ 2 veckor?


3 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Ja fy satan, kaos är inte roligt att leva i. Lycka till! Åk på bröllop i London istället :)

Mamma sa...

Du får tänka på hur fint det ska bli och att ni får en dörr att om er.
Kram

Maribella sa...

Du klarar det galant, bosätt dej på altanen i solen!!
Kram