13 april 2011

Mötesdag

 

Så här ser många av mina dagar ut. I bland roliga, inspirerande och kreativa möten. Ett sånt var det definitivt inte idag. Idag var det ett sånt möte som jag satt och svalde ilskan på, som gör att det känns som det pyser ur ilska genom öron och näshålor. Ett sånt möte jag fick röda flammor på halsen av. Att jag ger dom så mycket av min energi? Ska försöka lägga det bakom mig. Nu.

Hemma har jag lagat lite kläder. Lagat ett hål, sytt i en knapp och sytt en resårsöm på maskin. Vikt tvätt. Köpt hämtmat, vilket verkligen inte händer ofta! Kebabsallad fick det bli, yummi. Jag har dessutom Skypat med Lucke som har det bra i Thailand. Bara två arbetsdagar kvar av denna vecka, må dom gå fort och må solen och värmen återvända till oss!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Må dom två arbetsdagarna gå fort, det hoppas jag också nämligen....

Kramkram

Lill-Åsa sa...

Usch för att behöva sitta och svälja sin ilska. Det kan inte vara nyttigt för hjärtat. Kan du inte säga vad du tycker och be de dra åt hel....? Det är bättre för hjärtat. Snart är det helg och snart är det påskledigt!
Kram

Maribella sa...

Kunde du inte lätta på trycket och säga din åsikt?
Nu är det bara 16 arbetstimmar kvar till helg, inte alls mycket!
Kram

Marie KJ sa...

Åsa och Maribel:
Jag säger ju oftast vad jag tycker men detta var inte ett internt möte utan ett kundmöte och då måste man vara lite vänare :o)