19 mars 2011

Vårkänslor…

Är ju svårt att inte få en dag som denna!

IMAG0356             Kamillas pärlhyacintarrangemang, egengjort. Rätt nöjd!

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Alla 5 barnen och Nina var hemma. Oskar och Nina får tilldelas vuxenpoäng för de hade med sig både vin och blommor :o) Lukas får ett + för att han inte stressade hem utan var kvar rätt sent. Axel åkte först, skulle sova hos John. Malin och Johanna har ju pappavecka och sov såklart här.

OBH Nordica Formula 400i TS

En långpromenad på förmiddagen har vi hunnit med i dag. En fika i brassestolarna på baksidan av huset har vi också klämt in. Sen har jag faktiskt strukit med det nya fina (kanske något maskulina) strykjärnet. Borde ju vara förbjudet i sånt här finväder men vi hade ju redan hunnit vara ute länge och strykhögen blir ju inte mindre om man väntar. Till plantagen har vi också varit. Ny piassavakvast och pärlhyacinter till Kamilla och Fredrik dit vi ska på middag. Sen har jag övningskört med Axel till Scaniarinken (han och Oskar går på dagens kvalseriematch) När jag skriver inser jag att jag hinner med rätt mycket trots att jag upplever att jag inte gjort mycket, och då är dagen långt ifrån slut. Å, vad jag älskar helg!

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Du har fått mig att fälla några tårar idag. Vilken kommentar du lämnat hos mig. Gulle dig.

Kram