20 mars 2011

God morgon..

 

…pelargonerna får man säga i dag. Har övervintrat massor av dom i Luckes källare och idag har jag plockat fram dom till ljuset igen klippt ner dom och vattnat lite. Ett vårtecken om något. 2 promenader har jag varit på också. En på förmiddagen och en på eftermiddagen (hem från Lukas)

IMAG0360

Denna sallad har Johanna just blandat till. Ämnas äta med klyftpotatis, paprikasås och grillad fläskfilé. Luktar himmelskt!

IMAG0361 

Vi hade en fantastiskt trevlig kväll i går hos Kamilla och Fredrik i går. Tog några kort men kvaliteten blev dålig (och jag ful) så dom är raderade. Promenerade hem därifrån och sov till 08,30, underbart.

Jag har för övrigt gjort min läxa och Magnus och Lukas har således fått gjort personlighetstester och jag har redovisat resultaten för dom. Ganska svårt att vara proffsig när det är ens närma familj kan man konstatera. Oskar och Nina kvar men dom tar jag i veckan. På fredag är det uppföljning och sista träffen innan jag (och 5 andra från mitt jobb) får börja använda dessa tester vid nyrekrytering. Spännande och väldigt roligt!

                Sen undrar jag bara, hur fort får en helg gå?

1 kommentar:

Åsa E R sa...

Vad heter testet som du snart får börja använda på riktigt?
Jag har själv certifiering i MPA och minns hur knepigt det är att göra det på familj och vänner. Det blir mycket enklare sen när man kan ha en tjänst som de ska passa för, i bakhuvudet när man gör återkopplingen.

Kram Åsa