18 mars 2011

Begravning

I dag har jag varit på begravning. Magnus faster man Kjell dog ganska plötsligt 69 år gammal. Sorgligt, men en fin begravning i Tveta kyrka och begravningsfika på Glashyttans Värdshus.

I övrigt har jag gått kurs för att bli licensierad testare i ett visst typ av personlighetstester i veckan. Jag gjorde ett test själv i morse och har som läxa att göra detta test på fyra av mina nära och kära och fram för allt att återkoppla till klienten som gjort testet. Min personlighet var kanske inte direkt ett chockerande resultat. Att jag fick högre poäng än normgruppen på både målmedvetenhet, stabilitet och livlighet var väl ingen chock. Fast man egentligen vet rätt väl vem man är är det roligt att se det svart på vitt. Under veckan som kommer ska jag testa och återge resultatet på Oskar, Nina, Lukas och Magnus. Spännande och otroligt roligt!

I kväll har vi haft familjemys middag med ALLA 5 barn och Nina. Få saker gör en så lycklig!

1 kommentar:

Åsorna sa...

Oj, 69 år är inte mycket. Så tråkigt. Härligt med stor familjemiddag. Trevlig helg på er!