22 mars 2011

Soffpotatis

Vill jag inte bli. Efter jobbet i dag tog jag således den mycket avbarrade gamla julgranen som legat på tomten och skräpat i handen och gick med den till Returen (en ganska lång promenad med ett skelettliknande gammalt åbäke i handen) Plankade in utan att dra kortet, tyckte att de kunde bjuda på det när det var så pyttelite som skulle lämnas och dessutom kom jag ju utan bil.

Sen gick jag vidare till plantagen och köpte blomkrukor. Det är ju vår och jag har några få blommor som jag behövde plantera om i lite större krukor. Hemma sopade jag framför dörren och kastade den gamla dörrmattan och la dit den nya som jag skickat efter från H&M home tidigare. Fin va?

Planterat om blommor hann jag också med, rätt nöjd med mig själv och min insats, fast jag hade behövt städa bilen också, men man får ju spara något till morgondagen ;o)

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vilken härlig känsla att vara nöjd med sig själv.... Lyllos dig. Kram

Maribella sa...

Gick du ända till Weda? Med en gammal gran? Ha ha! Tycker du skulle fått betalt av returen för din miljöinsats!

Kram

Åsorna sa...

Vilken fin människa du är! Jättefin dörrmatta.

Jättekram