30 september 2010

Hemma och vänder

Haft en bra resa med mat och nöje i går och ledningsgruppsmöte hela dagen i dag. Jag som hellre skedar hemma i soffan med kärleken är inte så mycket för att roa mig. Dansade några danser (mamma har fostrat mig till att inte nobba när man blir uppbjuden, med devisen: Hur skulle det kännas att själv bli nobbad när man väl fattat mod att bjuda upp?) Gick och la mig runt midnatt. Sover otroligt gott på färjor. Sval hytt, rena lakan och helt tyst. Nyss hemkommen till lilla huset bara för att packa om. I morgon skall jag åka till Värmland med ett tåg som går 06,33.

Ser hockey på TV:n. I kväll gäller det (igen) Sassa Brassa mandelmassa, vi vill höra nätet rassla!

1 kommentar:

Maribella sa...

Är du hemma på lör?
Tänkte komma med en soppleverans!

Ha det bra, hoppas du sover gott även på tåg.