06 september 2010

Jag kan om jag vill (och det vill jag)

För första gången sedan jag blev i hop med Magnus har jag lyckats hålla i och inte falla för frestelsen (vad gäller mat alltså) i nu totalt 4 veckor. Resultat  –5 kg. Tyvärr syns det inte ännu så värst mycket men det känns på kläder. Å andra sidan har jag ett gäng kilon till kvar innan jag kommer i de kläder jag drömmer om som hänger i garderoben. Nåja, nu ger jag mig inte.

En bra dag på jobbet, promenad när jag kom hem med Viveca Sten och del av Rolf Ekéus sommar i P1 i ipoden. Rolfs kan jag inte uttala mig om ännu men Vivecas kan jag varmt rekommendera! Handlade till viss del om den svenska sjukvården (med budskapet att man måste vara frisk för att orka vara sjuk)

                              Se hela bilden                      Se hela bilden

               Ännu en fin höstdag till ända, vilket vackert väder vi har!

5 kommentarer:

Mamma sa...

Heja på. Du är jätteduktig.
Kram

Lotta sa...

Du är verkligen duktig Marie.

Bamsekram från mig till dig.

Anonym sa...

GRATTIS vad kul!!!!Glöm inte mäta dig, det visar oftare resultat än vågen....Kämpa på

kramis från kvinnan som nästan ger upp

Anonym sa...

Wow, imponerande! Jag skulle också vilja gå ner några kilon men jag skjuter lite på det ;)
Bra jobbat!
Lill-Åsa

Maribella sa...

Bra jobbat, du är verkligen en av de bästa jag vet på att banta!!

Kram och kör hårt!