21 september 2010

Kan en biljett vara snygg?

Bild038

Tjaa, bedöm själv. Tjockt och glansigt papper och en jätteavundsjuk son :o)

Föräldramöte i gymnasiet, räddningsmedicinska programmet. Otroligt vilken fin skola Igelstavikens gymnasium är. Matsalen och biblioteket otroligt fina som Kurt Olssons kompis Arne skulle sagt.  Jag som annars inte gillar skolmiljöer känner att här skulle jag kunna jobba/gå. Sonens mentor lika söt som skolan fin och polletten ramlade ner (varför han gillar henne så mycket) Otroligt trevlig tjej, såg väldans ung ut men hon hade barn och är behörig lärare så antagligen måtte hon ha djäkligt bra gener. Dessutom har hon varit mentor för Lukas så hon känner 2 av mina 3 barn. Känns tryggt.

Nu har jag landat i soffan med nya Amelia. Ska titta lite på dokumentären om Glada Hudik teatern och kanske dricka en kopp te under filten med mannen.

Tjingeling, bara 2 dagar kvar till tjejerna och jag drar till Valencia!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är inte ett skit avundsjuk.....:o)