27 september 2010

Sjukstuga

Har jag här hemma med en förkyld make. Feber och huvudvärk har han också. Kanske en av de tidiga influensafallen?

I övrigt har nu lilla söta Axel bestämt sig för att byta hockeylag (igen) Från och med idag spelar han i SPAIF. För mamman känns det bra att ha honom i ett lag i stan igen.

Måndagen avklarad denna vecka som känns som om den kan bli lite intensiv (2 resor samt ett teaterbesök med bästa Maribel skall klämmas in i vardagarna) Nu skall jag köra A till rinken med hockeyback (som inte luktar sköjmedel) Sen ska jag se LHC – SSK på TV och missa sista perioden för att se The Good wife. Ha en bra måndagskväll läsarna mina!

1 kommentar:

Lotta sa...

Han prövar sig fram den lilla sonen, det är bra. Det ska kännas rätt.

Stackars maken. Då förmodar jag att han håller sig hemma varför jag inte skickar med tidningar genom sambon. Jag väntar lite med det.

Kraam