15 september 2010

Tryck

Har ett tryck i magen som kommer och går. Ingen halsbränna eller ens ont men i kväll känns det som någon står på min mage. Puh, snälla kan du osynlige mannen* kliva av, jag är tung nog som jag är. 

Axel har bytt linje på gymnasiet igen. Sista dagen för det i dag tror jag minsann, nu är han tillbaks på Räddningsmedicinska. Känns bra säger han och då  tycker mamman det med. På högra bilden blott några år gammal, på den vänstra snart 16 år och 1,80 lång men precis lika söt.P6080106 Axel

 

 

 

 

 

 

*När jag var liten fanns ett superpopulärt tv-program som hette just Den osynliga mannen

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad bra att han provar sig fram sonen din. Tycker jag iallafall.

Osynliga mannen, honom minns man :-)

Hoppas han försvinner från din mage snart.

Kram

Anonym sa...

Ja det är fan inte lätt att välja vad man ska bli när man är stor. Jag funderar fortfarande. Hoppas att Axel ska trivas nu.
Jag älskade den osynliga mannen. Lite läskigt var det, men jag var ju ganska liten :)
Lill-Åsa