02 september 2010

Bilder från i går

Mannen hade köpt med sig öl och riktig champagne som vi avnjöt när vi gjorde oss fina. Vi hade lånat mammas lägenhet i Stureby, närmare Grand än Södertälje (=billigare taxiresor)P9010241

                                                        Marie ♥ MagnusP9010246

                                Kicki med sin Benke, ett mycket trevligt parP9010245

                                        Ronne och Unn, också lika trevligaP9010249

                                   Vouka, Nadja och Samira var så här fina!P9010248

Jag tog ändå inte så många bilder som jag tänkt. Vi hade en helt fantastisk kväll med underhållning, suverän mat och vin. Tyvärr missade jag att ta med mig menykortet hem men den var ungefär så här:

       Tartar på hälleflundra med hummerstjärt

                              Hummersoppa

                              Rådjursadel

                              Osttallrik

             Något fint bakverk/kaka med glass

The Refreshments spelade till dansen. Det sämsta med kvällen var att den gick så fort! Taxi till Stureby var hemma 01,40. Sovmorgon och sedan platschefsmöte hela dagen. På väg hem från jobbet stannade jag på IKEA och handlade lite smågrejer. Sonen ringde och undrade om jag kunde köpa en terminsalmanacka så han kunde skriva upp sina läxor och prov (gissa om jag kunde!) Han trivs så bra i sin nya klass och mamman är så enormt glad för det. Eftersom det är torsdag har vi också städat i kväll (såklart) Gissar att vi kommer att somna ovaggade i kväll :)

3 kommentarer:

Mamma sa...

Ohh, så fina ni var.
Kram

mammaxtre sa...

Åh, vad fina ni var!

Jag hade köpt terminsalmanackan fort som sjutton jag också. Min son har tyvärr ännu inte bett om en :-)

Gun sa...

Så fina ni var. Vart hittade du klänningen?