12 september 2010

Vill ju inte anses som skrytsam

P9120001

….men detta är dagens skörd. Jösses vad roligt det är att gå i skogen nu! Direkt från Stureplan ut i Brunnsängsskogen där vi fyndade dessa.

En annan bra sak är att vi parkerat gratis vid Stureplan sedan i fredags. Automaten var trasig när vi kom och jag ringde och fick ett kontrollnummer. Tänkte att det kanske bara gäller några timmar, men sen tänkte vi det borde ju gälla ett dygn. Sen glömde vi bort det, men inga böter fick vi :)

Jag som sprang på finaste skorna i 1:a affären i Lördags köpte dom inte (hallo, i 1:a affären, man måste ju jämföra lite) Hittade inga finare (såklart) och när vi kom åter var Nilsons stängt. I dag när vi inte hade fått en P-bot skulle jag ju köpa dom (det blir ju som gratis då!) Nilson öppnade 12 och vi hade checkat ut 11,30 ville inte vänta 30 minuter. Stannade i Skärholmen men där fanns dom inte, Grrrr. Innebär att jag får hasta in på lunchen i morgon.

I morgon firar vi bröllopsdag (därav hotellweekend) I kväll har vi således ätit en supergod middag (s0m 0m vi inte gjort det i helgen då) Och druckit upp Amaronevinet jag fick av vännerna när jag fyllde 44.

                                         My life is so good!

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Du är värd ett gott liv vännen. Kl. 10.00 föreslår jag att du ringer butiken och ber dem lägga undan skorna.