09 september 2010

Hur fort kan en (arbets)vecka gå?

 

Vi har för en minut sedan bokat hotell inför vår NY resa. Det är dyrt att bo på Manhattan men jag tycker nog vi fick detta till ett bra pris. Bra referenser av tidigare svenska gäster, rätt nytt och fram för allt bra läge (Midtown)

Manhattan Hotel Rooms

I dag har jag ätit lunch med favorit Lotta. Vi bytte tidningar och fick lite kvalitetstid med varandra. Om bara 2 veckor åker vi (och 8 kvinns till) till Valencia. Oj,vad jag har grejer att se fram mot (nästan så jag känner mig skrytig om jag dessutom nämner att jag och mannen ska fira vår bröllopsdag i denna helg med en hotellweekend :o))

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ni är banne mig bäst på att vårda kärleken. Goda förebilder.

Tack för en trevlig lunch. Kort men intensivt :-)

Anonym sa...

Verkligen superfräscht hotel!
Skryt på du med dina resor :). Det är det roligaste som finns.
Lill-Åsa