17 september 2010

Sommar i P1

Igen. Har ju tjatat om dessa program tidigare. Nu har jag lyssnat mig igenom alla 2010 års sommarpratare och har laddat ner lite gamla pratare vars namn jag känner igen och vars program jag blev nyfiken på. Har lyssnat på Elisabeth Massi, Amelia Adamo, Pernilla August och nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck.

Massi, August och Adamo var otroligt bra! Vilka kvinnor! Winnerbäck är ju lite annorlunda, dock inte klar med det programmet ännu.

I övrigt gick arbetsdagen fort. På kvällen har jag varit på hockey. Axel och hans Botkyrka mötte SPAIF. Det var nog decennium sen jag såg en sämre hockeymatch, som dock slutade med vinst för “vårt” jag med 6-7. Kusin Christer var där och jag fick en trevlig pratstund. Nu myser jag under filt i soffan med mannen, ett glas vitt står på soffbordet. Sämre kan man ha det :o)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Massi är jag nyfiken på. Jag älskar hennes röst och hennes sätt att prata. Hon verkar mycket skärpt.

Trevlig helg!

Marie KJ sa...

Massi är grym. Du måste lära dig ladda ner dessa program (samt önska dig en mp-3 spelare om du inte har en) Bättre än ljudböcker, jag blir alldeles tagen av alla människors historieberättelser!