20 september 2010

Och vinnare blev…

Alliansen, men kanske vi alla ska se oss som förlorare när det gick så bra för SD? Någon sa, ja men är inte det demokrati att man får starta ett parti och tycka vad man vill, Jo, men visst, men det sorgliga i kråksången är mänskligheten inte verkar lära sig av historien. Många i Skåne och många av våra äldre lär ha röstat på dom, hur man nu ska tolka det.

Alliansens logotyp

Jag är en oerhört stolt mamma för att båda mina förstagångsväljare till söner hade satt sig in och röstade. Intressant nog på helt olika block men så är dom ju väldigt olika som personer också. Jag skulle aldrig trycka på mina barn mina egna åsikter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tolkar det som att många från Skåne och de äldre är lite räddare. Allt som inte känns bekant är läskigt. Förvånande att det finns så många som röstar på ett parti som inte just har någon politik att komma med.
I övermorgon drar vi till Valencia, jippi!!!
Lill-Åsa