07 september 2010

6000 mila service..

…har min fina blå Saab fått sig i dag. Orkar inte ens orda om det för om jag minns rätt skrev jag om det förra gången. Säger bara så här: Det skulle kunna effektiviseras lite på verkstaden. På mitt jobb jobbar vi ständigt med effektivisering, tittar på varenda sekund. Det gör som inte på verkstan. 3 personer har bokat tid till samma bilmek 07,00! Jo, ni läste rätt. Inte en 07,00, den andra 07,15 etc. Utan alla till prick 07, Gör ju en stressad själ ännu mer stressad.

Annars är mitt liv som en kos dagbok. Vakna, jobba, promenera, laga mat, äta, duscha sova. Mannen trodde vi skulle få in den nya kanalen 10 för att kunna se fotbollen men se det gick inte. tydligen inte hans vänner heller enligt de sms som kommer. Nåja, det är ju bara en fotbollsmatch ;o)

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Exakt. Vad är väl en fotbollsmatch i mängden matcher? :)

Lotta sa...

Snart helg vännen, håll ut!