02 oktober 2010

SJ, SJ gamle vän

 

Varit i Värmland ett dygn. Tåg från min stad till Kristinehamn tar 1 timme och 50 minuter. Otroligt! Snabbare och billigare än bil. Och vilket skönt sätt att resa på. Sova, läsa och kolla på folk.  Mannen stod på perrongen och väntade när jag kom hem, sånt gör en glad! Glad är jag också för att han på förmiddagen varit i skogen och plockat kantareller. I dag skall jag ge fan i GI:andet och äta kantarellpasta. Jag och en vän har beslutat oss för att testa pulverbantning. Således kommer jag i 4 veckor framöver endast dricka måltidsersättningsdryck, te och lightläsk. Kommer jag att klara. På köpet får man ju också en helt vit månad. Kan ju aldrig skada.

I dag spelar SSK i Göteborg och vad vi behöver ännu en 3 poängare. Dessutom spelar Syrianska mot Hammarby också en viktig match då vi är rysligt nära att komma upp i Allsvenskan till nästa säsong. Kul för Södertälje!

 

                           Ha en bra lördag läsarna mina!

Inga kommentarer: