15 oktober 2010

Sydpoolen

Heter vår stads badinrättning. Dit begav jag mig efter jobbet i dag då jag inte ville utsätta mig för familjens taco middag. Simmade 1 km, bubblade och bastade med hårinpackning i håret (som tyvärr visade sig lukta unket rakvatten) Rätt nöjd med mig själv då jag dessutom varit ute på lunchpromenad i höstsolen.

Mannen äter chips och dricker öl och av veckans alla dagar med pulverbantningsdieten är fredagar den allra värsta, men snart är hälften gjorda :o)

                            Trevlig helg på er alla!

4 kommentarer:

Gun sa...

Ja nog är det jobbigt när det luktar salta jordnötter. Men det går att vara utan.....Jag är inne på min 7de vecka nu, inte hungrig men uttråkad. Så jag har bara 5 veckor kvar, det ska gå.
Trevlig helg

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Du ska vara riktigt nöjd! Trevlig lördag!

Maribella sa...

Du är såååå duktig! Jag vet precis hur svårt det är, och det är en riktig prövning!
Igår gjorde mannen äppelpaj, kan du tänka dej den lukten...! Mmmmm, vad gott det är med Tropic var då min tanke och mantra!

Vet inte om det egentligen är LCDn som gör att allt sucks! Kan ju vara: en otroligt stressad vecka och PMS också!

Kram!

Anonym sa...

Heja heja! Imponerande.
Åsa & Åsa