22 oktober 2010

Blandade känslor

Har man en sådan här fredag med proteinpulverbantning (den 3:e i ordningen) Skönt med helg men…

Jobbat, tränade direkt efter jobbet och sen drog jag på stan en sväng för mina nya glasögon var klara. Snygga och sköna (tycker jag) Försökte fånga dom på bild men hon som har dom på sig blev inte så snygg så det bortcensurerades :o)

 

 

 

 

 

I morgon ska jag ha en egodag. Mannen ämnar åka med barndomsvännerna till Bokö och äta, basta och umgås. Jag ska gå runt här hemma i mjukisoverall och lösa korsord, läsa, ta ett bad, se gårdagens Robinson på TV4/play och njuta av ensamheten. Det är lyx det!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag skulle vilja byta med dig. Din lördag skulle jag vilja göra till min.

Tack för tidningarna.

Anonym sa...

Ååh vad det låter härligt. Då har du rent, snyggt och ordning på allt hela helgen:) Jag är imponderad av ditt pulver kämpande!!!!Mitt börjar i morgon......hoppas få lite extra j-la anamma i natt:) Ha en underbar helg
kram