27 oktober 2010

Dag 24 (av 28)

Således bara 4 dagar kvar med enbart proteinpulversdrycker. Vad längtar man då efter mest kanske någon undrar? Här kommer min lista:

Se hela bildenKnäckemacka med ost.

Knäckemacka med leverpastej och smörgåsgurka.

Gärna med en kopp kaffe med mjölk.

Se hela bildenSalta nötter

Har ni smakat detta märke? Om inte är det värt att leta efter, den godaste nötblandningen jag ätit fanimig!

 

Se hela bildenVin, gärna ett vitt Gewurztraminer och tillsammans med lite skaldjur eller bara ett glas till några av nötterna från påsen ovan. Eller till lite varmrökt lax.

 

I övrigt en bra dag, tänker inte så mycket på mat som det låter ovan. Tränat i kväll och skall nu hoppa in i duschen innan jag ämnar skeda i soffan med världens goaste Magnus.

IMG_7699PS En bild på en av mina ögonstenar som det just nu går väldigt bra för DS

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänk vad god en gammal hederlig knäckemacka kan vara:) Jag tycker du ska ta vin och knäcke till helgen:)

Anonym sa...

Jag är nu inne på dag 4 av 7 och jag kan bara säga att jag beundrar dig som klarat det så jävla länge. Det sätter sig på psyket. Fan vad man tänker mat! Men kilorna rasar och man blir motiverad. I går hade jag inte mycket energi och jag hade god lust att ge upp. Det jag längtar efter är: Knäckemackor i olika former, Kycklingfilé och greksallad(av någon konstig anledning)och sedan naturligtvis hamburgare (men det tänker jag ju inte äta nästa vecka). Nachos ligger också högt upp. Nästa fredag blir det banne mig Nachos.
Lill-Åsa

Marie KJ sa...

Till helgen! Sus, är du galen? Har jag sagt 4 veckor så är det 4 veckor. Inget förutom proteinpulver kommer över mina läppar förens på måndag och då enligt upptrappningsschema. Regler är regler och bör ju följas :o)Och Åsa: Ja, nachos det är man ju alltid sugen på, kommer du ihåg nachotallrikarna i NY?

Anonym sa...

Jag minns det som igår :)
Lill-Åsa