29 oktober 2010

SPA

En behandlig* på SPA har jag unnat mig så här som belöning när jag snart har proteinpulverfastat i 4 veckor. Sista fredagen och jag ville inte komma hem när de andra äter. Efter det tog jag mig till Lexington rean. I BIL. Jag har således kört bil från jobbet till Tulegatan, från Tulegatan till St Eriksgatan. Båda ligger ju i Vasastan men ändå. Tack du som uppfann GPS:en, utan dig hade det inte varit möjligt!

 

*Moor-Mud Lerinpackning och application En varm helkroppsinpackning med mineralrik lera som ökar hudens fuktighet. Välgörande för stela leder, trötta muskler, akneproblem och dålig blodcirkulation. Behandlingen inkluderar även ansiktsrengöring, lermask och en avstressande ansiktsmassage med akupressur. Därefter  avslutas behandlingen med en mineralrik kräm som blandas med aromaolja från revitalizing som appliceras på kroppen. Blody najs (min egen kommentar)

                Ha en bra fredagskväll alla ni som tittat in!

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Vad bra gjort av dig att unna dig detta härliga. Själv har jag inte tid......

Ha det bäst!